What's new

Igår var jag som sagt på Allum, det var egentligen inte tänkt att jag skulle titta i affärer, men det var ju så sjukt länge sedan jag tittade på kläder nu (bortsett från shoppingen i Thailand då :P men det är inte samma sak, haha). Så jag tog en snabb titt i H&M, Bikbok och Gina typ. Och ett par jeans tights från Gina fick följa med mig hem :D Sjukt smart, har man inte pengar att lägga på ett par jeans eller vill man spara så kan man ju köpa tights som ser ut som jeans ;D Min anledning var väl att jag letade efter jeans, men jag hittade inga bra och ville inte gå hem tomhänt :S Inne på Bikbok testade jag de där svarta jeansen med massa hål i som jag är säker på att alla känner till med tanke på att det är många som har dem. Fråga mig inte hur många gånger jag testat dem, men inte heller igår blev jag övertygad om att de är dem jag vill ha. Jag vill ha ett par slitna jeans, men ljusa som funkar till våren och sommaren (har tänkt att jag ska börja tvinga fram den nu nämligen ;)) Och då hittade jag ett par jeans på Gina som levde upp till mina förväntningar :D Så de har jag tänkt att införskaffa mig, storlekarna på Allum var tyvärr för stora så jag får åka in till stan inom en snar framtid :) Då jag även tänkt att jag vill köpa ett par skor. Nu känner jag matdoft från nedervåningen, jag är hungrig! Puss och kram
    
    
    


Kommentarer
Postat av: Anonym

GRYM BLOGG! Vad använder du för en kamera? :)

2009-01-25 @ 20:33:10
Postat av: Olivia

Men tack så mycket :D Det är lite olika faktiskt, jag använder tre stycken. En Canon Digital IXUS 85 IS, en Olympus Camedia C-4040 och en Canon DS126151 :)

2009-01-25 @ 22:00:40
Postat av: Anonym

Hej, är själv på jakt efter jeanstights. Tycker dina såg så snygga ut men är dom verkligen så blekta? För de jag såg på Gina var ljusblå och jag är ute efter mer blekta än ljusblåa. Jeansleggings säljs j uöveralt men oft ai mörka kulörer som ja ginte är liak intersserad av. Häjp. :D Tack för en grymme blogg

2009-02-03 @ 22:15:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0