Victorias secret fashionshow

Jag hoppas att ni till skillnad från mig inte missade Victorias secret fashionshow som gick idag kl 20.00. Det var ju först tänkt att jag, Sandra och Felicia skulle kolla tillsammans, men jag åkte som sagt hem till Richard istället eftersom det kanske var sista gången vi kommer ses innan jag åker :( Men nu har jag iaf suttit och tittat på hela modevisningen på youtube :D Så missade ni det ni också så är det ju ingen större fara :P Gästen för i år var Usher som startade hela modevisningen, första modellen in var ju självklart Adriana. Är det bara jag som tänkte på att catwalken iår var helt sjukt lång?! Den är ju alltid lång, men jag tycker nästan det var att ta i :P Utöver Usher spelades bla The Killers, The ting tings och Kanye :D Jag måste nog säga att jag tycker att Heidi var vackrast iår, jag smälter alltid lite inombords då man ser henne där uppe och hur Seal sitter i publiken och följer varende litet steg hon tar. Åhh... Modevisningen avslutades till Kanyes love lockdown av ingen annan än Heidi :) Jag nämnde någon gång för några månader sedan att det ryktades om att modellerna skulle vara lite större iår, och det stämmde. De var inte sådär läskigt smala som vissa varit de andra åren. Det gillar vi. Nu ska jag återgå till min packning :) Puss och kram
 
Appropå ingenting så blev jag iaf väldigt nöjd med nyårs-sminkningen :D Den där mixing glitter är verkligen att rekomendera alltså! Den kommer nog komma till användning igen ;) 
Inte världens mest smickrande bild kanske, man man ser sminket tydligt :P haha
    

Jag skämtar inte, pågens kanelgifflar = bästa bakismaten. Räddade min dag
    


Kommentarer
Postat av: Anonym

Heej!



Det här är verkligen toppen! GRATIS KLÄDER! 250 kronor i presentkort från H&M och Gina Tricot! :D



http://www.gratisklader.se/Register.asp?r=129994



Pusspuss

2009-01-02 @ 10:54:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0