Torsdag

Jag fick tyvärr inte möjlighet att blogga igår igen, eftersom att när jag satt på mitt rum och sjöng lite för mig själv så stiger helt plötsligt Buller in genom min rumsdörr! Fatta att jag blev superglad :D Jag har inte träffat min bästis på mer än 2 veckor! Vi hade mycket att ta igen, och det gjorde vi över en måltid med thaimat :D Jag har nämligen förälskat mig i pad thai under min vistelse i Thailand. För att sammanfatta kvällen kort och gott så kan jag säga att den var fylld med skratt, förvånan, skrik och mycket mer ;) Då han åkte hem vid 22-tiden gick jag bums i säng, kunde knappt hålla ögonen öppna. Då låg jag visserligen och smsade ett tag, men seen blev det till att sova :)

Men som jag lovat så kommer nu bilder från resan. Det kommer bli sjukt jobbigt med tanke på att jag tog 900 kort :S Det är ju skit svårt att sålla ut! Jag vill ju att ni ska se alla :P Vissa är helt sjukt roliga. Men jag har tänkt att jag ska dela upp det i tre eller fyra delar, så här kommer några bilder iaf :D puss och kram
                          DEL 1 - 4e till 12e januari - 08
    
    
    
    
    
    
    
    
    
    
          
    
    
    
    
    
    
    
    
        
    
     
    
    
    
    
    
    
    
    
        
         
    
    
    
    
    


Kommentarer
Postat av: Kom ihåg mig då.

Hej Olivia!



1) du är så himla vacker.



2) det är du verkligen. Jesus!



3) du verkar aldrig bränna dig. Använder du någonsin solkräm?



4) hur håller du dig i form?

2009-01-26 @ 01:22:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0