Stormen

Ikväll kommer jag vara bänkad framför tvn med en påse popcorn och titta på stormen. En serie i tre delar som jag tror är sjukt värd att titta på :D Inte nog med att det lär vara en grym serie, men min gode vän Niclas är med. Han är så duktig så. Så mina vänner, jag förväntar mig att ni klockan 20.00 sitter i tv-sofforna där hemma och slår på svt ;D

Asså jag tror att jag har blivit manisk, vart jag än vänder mig ser jag skorskorskor, hahaha. Ändå hinner jag aldrig gå på stan! På torsdag har jag dock resursdag, och har då tänkt att unna mig en liten runda :D Det blir nog superduper

Till kom ihåg mig då. (;D)

1. Tack så himla mycket, blir verkligen hur glad som helst!
2. Jag finner inga ord :D
3. Jag bränner mig aldrig av den svenska (dvs. svaga) solen, därför använder jag aldrig solkräm här hemma. Men är jag utomlands måste jag skydda mig som alla andra, men då smörjer jag oftast bara in mig i ansiktet, bröstet och på axlarna. På de ställen jag har lättast för att bränna mig :) Men jag får väldigt lätt färg vilket är skönt
4. Hur mycket jag tränar går väldigt mycket i perioder, vad jag tränar varierar också väldigt mycket. Sedan jag kom hem från Thailand har jag tränat varje dag i princip, vilket inte alls är bra med tanke på att man måste vila kroppen emellanåt för att den ska må bra. Då har jag varit ute och sprungit mest. Utöver att jag springer så gymmar jag och tränar även gymnastik ibland :) Just för tillfället är jag inne i en ganska intensiv träningsperiod, men det är nog mest för att jag använder träning som ett sätt att få ut mina aggressioner, vilket jag mest får ut genom att springa :P Vanligtvis brukar jag träna 3-4 gånger i veckan ungefär. Sedan promenerar jag ungefär 2 km 4 gånger i veckan, då jag är påväg hem från skolan.

    
    


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0