Packning på g

Jag älskar att packa, vad jag inte gillar är att behöva sålla ut så att mängden kläder blir lagom. Är man borta i 14 dagar behöver man inte 20 klänningar, you get my point ;P Men jag tycker faktiskt att jag har lyckats väldigt bra nu, även om jag inte är färdig än :P Det jobbigaste kommer helt klart bli att välja ut skor :S Nu ska jag hoppa i badet tänkte jag, sedan ska jag åka in till stan och kolla lite. Hälsa på buller på Danilo också :) Puss och kram

Kommer ni ihåg att jag blev så ledsen över att den klänningen jag hade tänkt att ha på nyår först var slut i hela stan då jag var beredd att lägga vantarna på den?... Hur som helst så hade Elin Kling på sig den på nyår den jäveln ;P haha. Jag är nöjd med den jag hade, men den här hade ju helt klart varit perfekt...

       
Här har vi min älskling, från Bikbok 800 :- Äsh då, det kommer fler tillfällen :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0