Min torsdag

Det var till en början tänkt att jag skulle gå ut och "förkröka" (gud va jag hatar det ordet) med min syster på Gossip. Men vi hamnade tillslut hos elefantgängets lägenhet i Haga där vi träffade Isaac, David och Johan, där blev vi bjudna på kaffe och kaka :D Jag fick dock pasoa istället med tanke på att jag inte dricker kaffe :P Sedan åkte vi till Järntorget där vi träffade Joel och Andreas en snabbis. Då klockan började närma sig 23-tiden åkte vi till Styrbord Barbord där min bror och hans gäng Beat Bois spelade :D Jag gick dock inte in, utan gick till Sticky där jag mötte upp Jonas, Frida och många många fler :D Jag träffade även mina bartenders från Viktoria, hur kul som helst! Henke, Andreas, Daniel och några fler. Har inte träffat dem på år och dar verkligen. Jag kunde inte stanna så länge med tanke på att min sista buss går 00.50 på vardagar :/ Men min kväll var grym, jag hade rövball :D puss och kram

Varje lönevecka spelar Beat Bois på Styrbord Barbord, nästa gång går jag dit istället för Sticky. Vill någon hänga på hör av er till mig :D De är rövbra! Åldersgränsen är 22, men det går att lösa :) Inträde utan biljett är 60 kronor.
    
         Den här tjejen är bland de grymmaste jag vet. Käärlek

Kommentarer
Postat av: Rebecka

vad heter tjejen på bilden olly?

2009-01-30 @ 20:25:48
URL: http://barabeks.blogg.se/
Postat av: Olivia

Frida heter hon :)

2009-01-30 @ 23:39:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0