Jag blir så ledsen...

Jag har precis kommit på vad jag tycker är bland det värsta som finns. Man har hittat någonting man verkligen vill ha. Och när man väl tar sig tid för att åka in till stan och köpa det så hittar man det inte, eller så finns det inte i den rätta storleken. Så man går fram till kassörskan och frågar, och så får man svaret:
"Ne tyvärr de tog preciiis slut, nu finns de bara i storlek 40 kvar."
Man blir ju bara för ledsen!

Jag går vidare till Gina för att köpa jeansen jag visade er igår/förrigår (?), men icke:
"Ne tyvärr, de gick som smör. Är slut allihopa"!!!!!

Vad händer liksom? Jag fortsätter till H&M för att köpa stay ups och hittar ett par jeans som jag verkligen föll för pladask. Jag går fram och ser endast ett par i storleken 32 (lite konstiga storlekar för jeans för övrigt:S). Trots att jag visste redan innan att det inte skulle gå gick jag ändå in i provrummet och försökte suga in magen tillräckligt för att lyckas knäppa knappen. Men som jag trodde gick det inte :P Men så äntligen vänder min dag! Då jag hänger tillbaka jeansen passar jag på att fråga en som jobbar där om hon möjligtvis visste om det fanns en chans att jag skulle kunna få tag på dem på något vis:
"Vi fick in dem idag, och tyvärr är det endast de som du håller i som finns kvar. Men med tanke på att de var så populära så har vi beställt in fler som kommer imorgon. Så ta en sväng förbi imorgon och se om du har mer tur."
Så imorgon, innan jag åker till Richard, ska jag in till stan för att köpa ett par to die for jeans :D

Jag fortsätter min lilla vandring och hamnar utanför weekday och ser den stora skylten
75 % REA
Jag går in, och kommer ut med ett par byxor jag hade tänkt att köpa innan rean började, tur att man väntade :D
Ordinarie pris: 400
Reapris: 100.
Ett riktigt kap får man väl lov att säga :D

    
              Första besvikelsen. Fanns bara i storlek 40 som sagt...
    
Andra besvikelsen. Fanns inte kvar över huvud taget. De nya jag hittade kommer in när jag fått händerna på dem :P
         
         
                             Då turen äntligen hade vänt :) Köss


Kommentarer
Postat av: fälicia

gullet då, va jobbigt!

jag har dom slitna jeansen från gina :D

pussar <3

2009-01-27 @ 20:39:49
Postat av: Anonym

Tur för dig! :D Men de jag ska köpa imorgon ääälskar jag, så det gör inte så mycket att jag inte hittade de från Gina. Kan ju alltdå låna dina ;P haha. puss <3

2009-01-27 @ 21:01:44
Postat av: Anonym

jag skulle oxå ha dom byxorna men här finns dom bara i extremt små storlekar, det är bara för att alla nordmän är så tjocka =) tror dom fanns i typ 33 och 34, vad har du för storlek? om jag skule springa på ett par mena jag... jag gillar dom svarta ser jättefina ut! du är jättefin!



siss

2009-01-27 @ 23:28:50
Postat av: Olivia

syrran! :D

på de blåa jeansen var det ju inte sådana storlekar :S Jag skulle behöva 26, jag hittade bara 27... men jag hittade ändå ett par andra på H&M som kom in idag som är rövsnygga! Likadana fast med hög midja typ :D Saknar dig <3 Hoppas du har det bra

2009-01-27 @ 23:51:10
Postat av: Anonym

hmm, låter bra. va det på "divided" ... heter det fortfarande så eller? eller va det på "vanliga" h&m? jag håller på att bygga min egna garderob! det går si så där, fast nu har jag faktiskt fått upp en hylla på väggen och jag har satt ihop mina korgar från elfa ..eller vad dom nu heter. jag är gaanska nöjd så det går bra med mig, själv?

2009-01-28 @ 00:53:59
Postat av: Anonym

.. och du. igår va jag nere i stan. jag skulle köpa en bh från lindex. nix, den hade inte kommit än. jag skulle köpa jeans, nix dom va slut. jag skulle ha ett par skor på zara, då fans det bara EN sko kvar så det blev ingenting med det heller.

2009-01-28 @ 00:56:00
Postat av: Olivia

ja det måste ha varit det, jag ska köpa mina imorgon :D Nehe? grymt! jag ska nog börja hänge in mina kläder imorgon jag :D

nee, asså visst blir man frustrerad! fyyy. Kanske lika bra dock, spara lite pengar :P haha

2009-01-28 @ 22:59:33
Postat av: Anonym

vart kommer dom svarta jeansen ifrån? =)

2009-02-02 @ 13:33:36
Postat av: Olivia

De är från weekday :)

2009-02-02 @ 13:37:51
Postat av: Anonym

varifrån kommer skorna?

2009-03-01 @ 19:49:57
Postat av: Olivia

De är från H&M, finns fortfarande kvar i storlek 40 :)

2009-03-01 @ 20:00:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0