Garderob

Jag har nu långsamt börjat flytta in mina kläder till min nya garderob, men nu kommer jag inte mycket längre med tanke på att galgarna tog slut. Trots att jag har hängt tre eller två plagg på varje galge så har jag inte ens fått in hälften av mina kläder än :/ Och jag har kommit till insikt om att det kommer bli sjukt svårt att få plats med allting. Jag måste ha en till klädstång, men vart ska jag ha den? Jag har mycket att klura på... Vad jag kan göra för stunden är väl att slänga ut gästsängen som står i vägen, flytta på symaskinen så den står där den ska stå och titta runt efter en bra skohylla. Skorna ska nämligen inte så där de gör nu, för alla får inte plats... önskar bara att allt var färdigt så att jag kan få ordning på mitt rum någon gång, det ser rent ut sagt för jävligt ut just nu, hahah. Men det blir nog super i slutändan ska ni se :D Puss och kram
    
    
Jag har förövrigt gett bort alla klänningar jag kunnat, ändå fick jag inte upp hälften av dem... Mer än tre klännignar per galge funkar inte...
    
                    Se mitt otroligt städade och vackra rum, haha

Kommentarer
Postat av: Arvin

ovanligt att du inte städat rummet... xD

2009-02-01 @ 12:50:22
URL: http://[email protected]
Postat av: al qaida?

2009-02-02 @ 15:53:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0