Fredag

Min fredag har varit så otroligt slapp och otroligt skön! Jag åkte aldrig in till stan förut som jag sa att jag skulle göra. Istället la jag mig i badet och tog ett långt varmt bad (med bubblor såklart ;D), sedan virade jag in mig i en filt och satte mig framför tvn med en kopp varm choklad och tittade på Jönssonligan, hahaha. Så bra va :P När klockan började närma sig 21 började jag dock göra mig iordning för att åka in till stan där jag fikade med Sandra, Buller och Felicia. Detta var kanske den sista gången jag träffar dem innan jag åker :/ Hur ska jag klara mig utan mina små hjärtan i 2 veckor? Aja, då har jag iaf någonting att längta efter då jag är borta, en återförening av the gang :D Nu kom jag precis hem, och ligger faktiskt i gästrummet. Min säng är helt ockupperad av kläder nämligen, och jag orkar inte göra någonting åt saken just nu :P Vill bara sooova, bläää. Och imorgon vill jag bara sova hela dagen! hahah, jag orkar inte vara ute och ränna så mycket som jag gör. En resa sitter finfint nu känner jag :) Sov gott nu, puss och kram
    
Bilden på Buller lägger jag inte in, då hade han nog inte blivit glad :P Puss på er

Kommentarer
Postat av: elli

måste bara säga att din kompis är sjukt lik en som vann svenska top model för ngt år sedan :) jag tror hon vann, eller om hon va tvåa :p

2009-01-03 @ 11:32:30
URL: http://ellinorak.blogg.se/
Postat av: Olivia

Asså :D gud va roligt, vem av dem?

2009-01-03 @ 12:48:30
Postat av: Christopher Buller

bra gjort olivia, bra gjort. :)

2009-01-03 @ 12:59:24
URL: http://christopherbuller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0