Elefant pa sticky

Tyvarr missade jag ju nar elefant spelade pa sticky i torsdags, och jag horde att det var 800 pers dar! Forsta bandet nagonsin fran Goteborg som fyller sticky, jag blir sa stolt over gossarna :D

Nar vi val ar inne pa detta amne sa maste jag ju informera er om att det ar soulafton pa pustervik den 20e januari, samma dag som jag kommer hem :D Och ni kan lita pa att jag kommer vara dar. Jag tror det kommer bli grymt, sa kom dit vettja :D Pustervik klockan 21 den 20e januari. Har ni nagra fragor ar det bara att stalla dem :)

Nu ska jag ga och lagga mig, vi har en lang dag imorgon da vi ska forflytta oss fran Phiphi till Krabi. Far hoppas att jag inte svimmar denna gangen ocksa ;P Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0