Blandade känslor

Just nu har jag otroligt mycket blandade känslor inom mig, men för tillfället är känslan av stolthet den som väger tyngst. Jag är en person som ofta sätter mig i positioner jag inte vill befinna mig i, men som alltid kommer undan med det. Men jag är trött på att inte ta ställning och faktiskt ta straffet jag egentligen förtjänar. Så idag bestämde jag mig, klev fram och tog det helt enkelt. Vad det var är inte vesäntligt, och samtidigt som det känns förjävligt är ändå känslan av stolthet för mig själv det som tar mest utrymme och som därmed övervinner mina tårar :D Visst, det kommer bli svårt. Men för en gångs skull kände jag att jag gjorde rätt, och så får vi helt enkelt se om det löser sig för lilla mig. Det tror jag allt, och om inte så är det ju inte precis som att jorden går under :P

Sedan vill jag bara ursäkta för kass uppdatering under de senaste dagarna, men jag har haft så himla mycket att stå i. Och när man har varit bortrest är inte att sätta sig vid datorn det första man har i tanken :P
Igår anlände vi som sagt till Landvetter klockan 7 på morgonen. Då åkte jag hem, åt frukost, lämnade av packningen och åkte sedan direkt till skolan. Jag kom inte hem förän 22-tiden på kvällen då jag hade spenderat dagen hos Woxlin. Och då fick jag äntligen träffa min älskling! Saknaden jag kännt under min tid som bortrest har varit olidlig vill jag lova, snäppet till obeskrivlig. Så när han stod där utanför min dörr och jag äntligen fick vara i hans famn igen trodde jag att jag skulle spricka :P Filmscenario for sure. Han sov iaf över, jag däckade ju ganska fort med tanke på att jag då inte hade sovit på 45 timmar (!!!). Att sova på flygplan är nämligen omöjligt :P Speciellt när de visar filmer som Sex and the city, mamma mia, indiana jones, kung fu panda, grabben i graven bredvid osv.


Bilder från hela resan kommer förhoppningsvis in senare under kvällen, här får ni istället det sista jag shoppade innan hemresan :) Puss och kram

    
Sista köpet till mig själv fick då bli en klänning, förvånade? :P De silvriga armbanden jag har på bilden är också nya, närmare bilder på dem kommer kanske också in senare, kameran dog nämligen :P


Kommentarer
Postat av: Anonym

den klänningen var sjukt fin !

2009-01-21 @ 22:08:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0