"Are you twins?"

Jag ligger nu här i min säng, redo för att sova men är alldeles för sprallig för att bara kunna ligga still! Jag har haft den mest underbara dagen tillsammans med den mest underbara pojken <3 Helt obeskrivlig, han är som fastklistrad på min näthinna just nu :)

Jag har precis sett färdigt på ett lost avsnitt, och tänkte att jag kunde passa på att blogga eftersom jag inte kan sova :P Jag och min syster Cornelia tycker inte att vi är så värst lika, dock får vi höra kommentarer om det varje vecka typ :P När vi var nere i Thailand var det något vi fick höra varje dag :P hahah, lite sjukt ändå. Så här bjuder jag på lite bilder, där jag faktiskt kan medge att vi är ganska lika ;P

Schema för morgondagen (jag har nämligen helg nu!!! :D)
- Plugga
- Träna
- Städa rummet
- Apoteket
- Träffa Sabina
- Sticky
osv.
Puss och kram på er
    
          
    
    
    


Kommentarer
Postat av: Anonym

Shiiiiiiet <3 =)

2009-01-29 @ 17:20:34
Postat av: Olivia

du är för bra för att vara sann <3

2009-01-29 @ 18:49:41
Postat av: grannen ;)

ni e sjukt lika jooo :D haha du förlåt att jag inte hörde av mig på ditt sms igår, men pappa har glömt att betala min räkning och jag har influesan så ja kunde inte springa vöer med det lixom :( hoppas du fick en superkväll endå, det lät så iallafall! ;)

ha en braa helg gummsan! puss

2009-01-30 @ 16:17:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0