2009 01 01

Gott nytt år mina vänner :D Ja nu är det ett nytt år, och jag spenderade gårdagen med mina allra bästa vänner vilket jag är så otroligt glad för. De som fick mitt 2008 att bli det bästa året ever var med mig när jag invigde det nya året, ett nytt år fyllt med skratt, lycka, flum och fest! Det är ju trots allt året då jag och Felicia fyller 18 år :P Då ni, då kommer ni få se partybrudarna Olivia och Felicia komma igång for sure ;D

Igår började vi iaf hemma hos mig. Jag och Buller handlade mat, sedan kom även Sandra och Felicia då vi började laga maten. Middagen var självklart fylld med skratt och flum.
Roligast under middagen: Vilket fint ord! Var har du lärt dig det?
Sedan blev det dans och sång och hela faderullan. Calle och Hampus (?) tittade även förbi, Calle fyllde ju nämligen år igår! Grattis igen gubben :D

När klockan närmade sig 22 åkte vi in till staden... påvägen var jag bara tvungen att träffa min älskling, så vi tog svängen förbi honom också :D Sedan åkte vi in till Bullers lägenhet i stan där vi fortsatte dansa, sjunga och dricka. Jag låg tillslut även på golvet och grät av lycka, just det där gjorde min kväll oförglömlig (<3). Klockan 23.45 gick vi ner till Götaplatsen där vi var helgalna! Hahahaha, asså det är helt obeskrivligt. Och fyverkerierna var galna, men det gick lite överstyr tyvärr. Vi var bara någon meter från att få en raket på oss, en killes byxa började brinna istället. Och när han trodde att han hade släckt det så ville jag bara gå fram och släcka det sista eftersom att byxan fortfarande glödde, och då blir jag tillsagd att en polisman som drog undan mig. Jag hängde inte riktigt med där, men killen klarade väl sig hoppas jag... Är det tacken för att man försöker göra en god gärning? hahaha :P

Kvällen slutade iaf med att jag fick sova hos Buller, medan Sandra och Felicia åkte hem till Sandra.
Helt klart bland de bästa nyåret jag haft, men det kan ju inte bli annat än så när jag är tillsammans med er <3

Här kommer nu en lång radda med bilder vill jag lova. Hoppas att er dag blev lika lyckad som min. Puss och kram
    
    
    
    
        
    
    
    
    
    
    
        
Nu drar jag till Richard, så resten av bilderna får komma in senare :) Puss och kram


Kommentarer
Postat av: nea

underbara fransar;)

2009-01-03 @ 13:20:23
URL: http://exquisite.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0