Dagens outfit

Jag kom ju på att jag glömt att visa er en skitsnygg jacka jag köpte i veckan. Från Gina Tricot :)

Innan jag berättar om kvällen måste jag bara skriva att igår kanske var det roligaste jag varit med om på länge. Jag och Richard hämtade upp hans mamma och hennes vännina igårkväll, asså det går banne mig inte att förklara! Skrattanfall for sure. Och denna gång inte från min sida! hahahah

Nu ska jag åka in till stan, träffa Buller, Christoffer, Felicia och Sandra :) Vi drar till Buller senare och kollar väl på Melodifestivalen kan jag tänka :) Deg blir det iaf ;) Puss och kram

    

Tröja - Gina Tricot
Jeans - Weekday
Bälte - I don't remember :P

          
    

Kommentarer
Postat av: Anonym

schnööögt oliv!! Jeansen var najsss, du får pallra dig ut på shopping med mig någon dag, kanske bjuder dig på ett kläddplagg eller två ;D hahaha, du införskaffar juh LÄTT ett plagg om dagen kvinna!!! haha :D

2009-02-21 @ 21:01:11
URL: http://arvinfarati.blogg.se/
Postat av: tekla

åh den jackan måste man ju ha :)

2009-02-21 @ 21:30:26
URL: http://teklas.se
Postat av: Olivia

haha bjuder du mig så följer mer än gärna med;P neesh det gör jag inte alls :P

2009-02-21 @ 22:13:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0