What's new

Här har ni 4 nya grejer jag köpt idag, jag har även köpt bla två partyklänningar som jag väntar med att visa till en annan dag :)

Asså jag kan inte förklara hur upprörd jag är just nu! Jag sitter och kollar på melodifestivalen med mamma och pappa för tillfället, och jag riktigt kokar!!!
"Jag skäms över att vara svensk medborgare!"
Hahahaha, ne men jag är helt ärlig, även om jag är ett pubertetsoffer så blir jag riktigt frustrerad. Jag förstår varken vad låtskrivarna eller stylisterna tänker med!

Frågor angående Richard svarar jag på imorgon :) Pusspuss
    
                                          50 % rea på Bikbok
    
                                     Goströja, 50 % rea på Veromoda
    
                                                      Gina Tricot

Kommentarer
Postat av: Anonym

aaah! hitta din blogg via minoutfit.se (hitta en outifit jag gillade och den råkade vara din;P)

din stil är underbar, du är ursnygg och jaa.. allt! iallafall, plagg du inte gillar längre , kanske något att sälja på bloggen? ett tips bara;)

2009-03-01 @ 17:31:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0