Tre timmars fika

Jag åkte som sagt in till stan där jag mötte upp Arvin, och vi gick tillsammans till Danilo och fikade, alltså på min bästis jobb :) Det är så fruktansvärt kul att umgås med Arvin, för vi båda är sånna som vill prata hela tiden. Så vi sitter och pratar i mun på varandra konstant, och så slutar det med att jag sitter och asgarvar åt någonting ovesäntligt hur länge som helst :P Och mitt skratt är ett sådant som ekar genom tid och rum verkligen.
Vi hade iaf inte träffats på superlänge, så vi hade mycket att ta igen, och hann tyvärr inte berätta om allt som hänt i våra liv det senaste. Han skulle nämligen åka iväg och träffa sina kompisar och spela beachvolley :) Men det var grymt mysigt.

Snart ska jag åka in till stan igen och dricka vin med min lille Buller :) Vi har också en del to catch up. Ha det nu finfint. Puss och kram
    
    
    
    
Arvin använde min utsökta kärleksmums till att leka fotograf.


Kommentarer
Postat av: Cristin

Hejsan!

Vilken fin blogg!

Prenumerera på varandra på bloglovin?

Om du vill det kan du skriva en kommentar till mig och skriva att du lagt till mig så lägger jag till dig så fort jag ser det! =)

Videoinlägg om hur magisk mugg fungerar och konst av min syster pojkvän. Gillar du den?

Ha det bra!

2009-02-08 @ 21:34:10
URL: http://ccristin.blogg.se/
Postat av: Anonym

Danilio om jag får be!

2009-02-09 @ 13:11:12
URL: http://arvinfarati.blogg.se/
Postat av: Christopher Buller

svenska 3 för dig arvin!

2009-02-11 @ 13:49:47
URL: http://christopherbuller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0