Trashning av jeans

Idag har varit en sådan där dag som passerar utan någon större kännedom... Jag har städat heeela dagen, och har för en gångs skull fått någorlunda ordning på mitt sovrum :D Det är ju iofs tur det. Jag har även lagt arbete på att göra sönder ett par jeans jag har. Ni som läser min blogg troget kommer säkert ihåg att jag ville ha ett par slitna ljusa jeans, till att ha till våren osv. Men jag blev så fruktansvärt sugen på ett par svarta i samma stuk när jag väl hade köpt de ljusa. Och i och med att jag hade två par ungefär likadana svarta jeans så tänkte jag att jag likaväl kunde ta ett par där istället för att köpa nya :) Så nu har jag ett par slitna svarta jeans dessutom, bara vips sådär... hääärligt!

Nu ska jag börja göra mig iordning inför kvällen. Det var till en början tänkt att jag skulle gå ut idag, men istället blir det degkväll hos Camilla :D Puss och kram på er
    
          
    

Kommentarer
Postat av: G

grymt snygga blev de ! ;)

2009-02-13 @ 18:32:43
Postat av: camilla

det var menningen VI skulle gå ut idag ju, men sen gick något snett!? HAHA;)

2009-02-13 @ 19:19:29
Postat av: Anonym

sjukt snyggt! hur gjorde du revorna? med sax, kniv?

2009-02-13 @ 21:56:01
Postat av: Olivia

Tack så mycket :D Ne jag använde endast slippapper då jag läste att det skulle ge bäst resultat :)

2009-02-14 @ 12:17:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0