Torsdag

Idag tränade jag gymnastik för första gången på länge faktiskt, sjukt roligt :D Min försäkring har dock gått ut så min tränare var inte jättepepp men han tillät mig träna tillslut ;) Jag började i gymnastik när jag var 5 år gammal och slutade när jag bröt armen för några år sedan. Jag går på träningarna lite då och då, och tack vare att de kännt mig såpass länge så tycker de att det är okej :) Och trots att man inte tränat på hur länge som helst så har man fortfarande kvar det i kroppen. Så skönt att äntligen få köra flickisar igen, och hoppa trampett. Ååååh <3 Jag kommer träna med dem så ofta jag hinner nu har jag bestämt mig för :) Trots att det är inte någon bra grupp så är sammanhållningen helt underbar, och träning är alltid träning :)

Nu har jag precis kollat färdigt på lost-avsnittet som kom idag. Att det fortfarande kan vara så bra fast att det hållt på så länge. Yumyum... Ja nu är det bara en skoldag kvar, sedan är det lov! Så fruktansvärt härligt :D Men nu ska jag ta och försöka sova, fick bara 4 timmars sömn inatt :/ Ha det super 

    
                                                         <3
                                 Bilder från H&Ms hemsida, nice nice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0