Ballong x2

Asså jag har skrattat så mycket idag att jag det skulle inte förvåna mig om jag vaknar upp med träningsvärk imorgonbitti. För att beskriva situationen kort så har jag under en lång tid gått igenom mycket skit, och insett att många av mina vänner inte är något vidare bra för mig. De är jättefina människor, men vissa connectar bara inte lika bra som andra gör. Och under denna period så hittade jag vänner som jag har så sjukt roligt med och som får min mage av krampa av skratt varje dag. Jag känner verkligen att jag har hittat min plats... äntligen... Ska bli spännande att se hur jag klarar mig på pragresan vi ska ha vecka 16, dela rum med 4 killar som ligger och fiser nätterna långa.. hahahah! Men jag är ju en grabb i gänget nu, så det är bara för mig att anpassa mig ;P Som Jonas sa:
Vi får ju ta vår relation snäppet längre... att kunna fisa inför varandra

När man inte lyckas få så mycket sömn på nätterna passar man ju gärna på att slumra till lite på bussresorna till och från skolan. Det är dock inte riktigt lika skönt när busschauffören trycker ner bromsen så hårt att huvudet flyger in i sätet framför. Vad hade ni själva tänkt om en person sitter ensam på en buss och asgarvar för sig själv. Detta mina människor, är Olivia Eriksson i ett nötskal ;)
    
                                        Egentrashade byxor - Weekday
                                             Vitt ballonglinne - Tempel
                                    Beige ballongklänning - Design Only
                                                   Vit tunn kofta - H&M
          

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0