Svar på fråga

Hej:) Jag gillar din blogg jättemycket! Skulle du säga att den återspeglar ditt liv på ett bra sätt, eller är det någonting du låterbli att berätta för oss läsare?

Svår fråga! Jag är en väldigt öppen och ärlig person i allmänhet och har för det mesta inga hemligheter. Man skulle nog kunna säga att bloggen återspeglar mitt liv på så sätt att jag skriver om vardagliga händelser som sker i mitt liv. Dock förstår jag att det är svårt att få en uppfattning av hur jag är som person genom att enbart läsa min blogg, på samma sätt som det är svårt att sammanfatta hur man är och försöka ge er en korrekt uppfattning av hur jag är som person. Jag kan uppriktigt säga att det finns en sak jag har undanhåller för er läsare, och det är på grund av att jag själv inte riktigt klarar av att hantera det ännu. Men inom en snar framtid kommer även ni att få ta del av detta, det kommer ju trots allt förändra både mig och mitt liv... På både gott och ont skulle man nog kunna säga. Annars finns det faktiskt ingenting jag låter bli att berätta, medvetet i alla fall :) Men jag är alltid öppen att svara på frågor, så det är bara att ställa dem om ni funderar över någonting :D Vad roligt att du gillar bloggen, superkul!


Här kommer några bilder från förra helgen på mig och mina älsklingar <3 yum
     
    
    


Kommentarer
Postat av: Christopher Buller

inte ok med dom bilderna. inte ok

2009-02-18 @ 23:02:46
URL: http://christopherbuller.blogg.se/
Postat av: Olivia

ska jag ta bort?

2009-02-18 @ 23:07:10
Postat av: Felicia

nej klart du inte ska ta bort haha.

2009-02-19 @ 23:32:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0