!SNÖSTORM!

Jag drog mig som sagt in till stan igårkväll då jag skulle möta upp Sandra, Buller och Christoffer (Felicia var "trött" :P). Och redan då snöade det helt sjukt mycket, självklart hade jag dragit på mig ankelboots och trippade därför fram i snön likt den lille pingvinen i happy feet. Väl inne i stan satt vi och pratade inne i centralen i en timma ungefär. Sedan kom Bullers mor och hämtade upp oss. För er som var ute igår vet ju själva vilken katastrof det var i trafiken, snön öste ner och lade sig likt ett stort vitt duntäcke över vägarna. På motorvägen skapade varje fordon sitt egna körfält och körde i princip hur de ville, katastrof... Jag som inte hade ätit mer än frukost den dagen var vrålhungrig då vi väl var framme, och vi åt då lite tacos :D Vi satt och pratade i några timmar, sedan kom min far och hans bror och hämtade upp mig och Sandra. Vi tog motorvägen även på hemvägen, fortfarande katastrof! Bilen framför oss snurrade t ex runt och krockade ut i väggrenen. Helt livsfarligt.
Väl hemma följde jag Sandra till busshållplatsen, då följde även Pixel med. Det är svårt att förklara hur mycket Pixel älskar snö, men han hoppar iaf likt en hare fram (han har så korta ben att han inte ser över snökanten annars) och försöker samtidigt som han tar sig framåt att äta upp varje liten snöflinga som fallar från skyn. Sjukt roligt att leka med han i snön kort sagt ;)
Hoppas ni hade en fin lördagskväll. Puss och kram
    
    
    


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0