Se vad man kan hitta längst ned i garderoben

Det är  just detta som är anledningen till varför jag håller på att inreda en walk-in-closet: Jag glömmer vad jag har längst ned i garderoben, och helt plötsligt så hittar jag en dag någonting jag inte använt på jättelänge. Och det är assurt. Imorse hade jag brottom (som vanligt), så jag river upp de kläder jag har kvar i mitt rum och hittar min gråa monki-kjol. Vem kunde ana att den låg där och dammade? haha
          
Kofta - Åhlens
Body - Gina Tricot
Kjol - Mnoki
          
          


Kommentarer
Postat av: klara

kan inte du ta en närbild på ditt skärp någon gång? :) det är skit snyggt!

2009-02-20 @ 09:30:24
URL: http://klarismalaris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0