Rosa Pantern

Det var tänkt att jag skulle se rosa pantern på bio när den kom ut, men alla sa att den var så dålig så jag struntade i det. Och idag då jag satt och hade min hemmakväll så ser jag att den går på tv... och jag har seriöst inte skrattat så mycket på länge! Den var ju huuur rolig som helst! Låt oss inte glömma att jag är väldigt lättroad, men ändå :P

Nu ska jag gå och lägga mig :) Har tänkt att gå upp i god tid imorgon och hinna med så mycket som möjligt. Fixa med garderoben, ta en tripp in till stan, hälsa på Buller, träffa Arvin, övningsköra osv. Men innan jag släcker för dagen tänkte jag bjuda på lite härliga sommarbilder. Fast att jag vill att tiden ska stå still så längtar jag ändå till sommaren. Det är ju trots allt den bästa årstiden <3 Dessa är från H&Ms sommarkollektion, så himla fina
    


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0