Övningskörningskurs på Kramers

Idag åkte jag som sagt direkt från skolan till Ullevi Norra där jag mötte upp Lina, Johannes, mamma och pappa så att jag och Johannes skulle få tillstånd till att övningsköra ;P Han är visserligen 23 år gammal, men hans lemp hade gått ut :) 3 timmar och 40 minuter satt vi bänkade där, och jag måste faktiskt säga att jag hade det mycket trelvigt. Camilla hette vår lärare, och en skönare tjej tror jag aldrig att jag kommer stöta på igen. Det roligaste var ju ändå när min käre far typ tar över hela lektionen och står och undervisar där framme... haha, är det någonting min pappa kan allting om så är det fåglar, bilmotorer och bilkörning :P Rallyförare for sure ;P
Nu ska jag skriva på mitt cv, och sedan blir det nattinatti för min del. Jag är helt slutkörd! Puss och kram på er
    
Mörkblå kavaj - Gina Tricot (ganska ny, har bara glömt att visa den)
Ljusblå tunika - Åhléns
Halsband - Milajki
Jeanstights - Gina Tricot

Kommentarer
Postat av: Arvin

Har du kollat upp Allum-grejjen än eller?? hör av dig puss

2009-02-03 @ 22:57:28
URL: http://arvinfarati.blogg.se/
Postat av: Olivia

haha ne jag har ju inte gjort det än.. jag har varit där 2 ggr, men ingen av gångerna var det hon som jobbade.. men jag fixar det snart :P köss

2009-02-03 @ 23:01:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0