Onsdag

Min dag har varit så otroligt skön! Jag missade min första buss in till stan, så jag tog en promenad istället då jag stötte på Calle. Vi åkte tillsammans in till Heden, där lekte han fotograf med min kamera medan jag mest gick runt och skrattade :P Tönten tog dock bort alla bilder han var med på, så kameran var ju bara full av massa bilder på mig. Vi gick tills vi kom till Grönsakstorget där jag släppte av honom. Jag gick vidare, tog kort på skyltfönster till min marknadsföringsredovisning. Sedan gick jag och hälsade på Gabbe och Per på Filippa K. Jag och Per kom in på värsta seriösa samtalsämnet om kärlek, förhållanden och långdistansförhållanden, vilket medförde att jag fastnade där inne ett braaa tag. Längre än planerat, därför fick jag lite brott på slutet då jag ville vara hemma innan klockan 19.00. Jag gjorde mina ärenden och åkte sedan hem :D Jag gick bland annat till Kiki skinn design för att kolla lite närmre på den kända bloggerskan Kenza Zouitens nya skinnjacka, för att se om den var någon vidare snygg. Den var inte riktigt i min smak, jag föll mer för en annan. Och Kiki lovade även mig 10 % rabatt om jag ville ha något, yeeay :D

Lite smått och gott fick hur som helst följa med hem, bla en (ursäkta uttrycket) rööövsnygg kavaj!
Vad händer mer ikväll då... Arvin är påväg hit. Efter vad som hände igår känner jag att jag behöver tagga ner lite. Så det blir film, deg och ytterligare lite deg ;) Puss och kram
    
Enda affären i stan som säljer Kenzas egendesignade skinnjacka, är ni intresserade så gå dit. Grönsakstorget :)

Kommentarer
Postat av: Christopher Buller

tack för reklamen! med tankte på att jag lär jobba där en del framöver behöver jag alla kunder jag kan få! yeey! hehe

2009-02-12 @ 23:40:13
URL: http://christopherbuller.blogg.se/
Postat av: sandra

jag sa ju att du skulle tjääääna på bloggen! haha min klingan ;) hahaha :D love u!

2009-02-13 @ 20:40:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0