Nytt rekord

Nu har även 300-gränsen passerats, guuud va kul! Och 500-gränsen på sammanlagda antalet har också passerats :) Jag hade ju tänkt att vid varje hundratal så skulle jag ha en frågestund, men jag hade ju en frågestund för inte alls länge sedan så vi skippar det denna gång... men känn er fria att fråga på ändå :)

Jag tänkte bara informera er om skitroliga grejer som händer till helgen:
Beatbois spelar på Styrbord Barbord på torsdag klockan 22. Jag kan tyvärr inte gå dit eftersom jag har träning då, plus att min bror sa att kommer jag dit så slänger han ut mig (med tanke på att jag är under 18 :P) Åldersgränsen är egentligen 22, men de släpper in alla över 18 :D Förra gången kollade de inte ens leg, så jag tror det är värt att gå dit :) Jag kan gömma mig någonstans och bara lyssna, haha.
De spelar även på Push på fredag, så ni som kommer in där kan ju gå dit om ni känner för det :D

Sedan har Acne utförsäljning i helgen. Den börjar på fredag och slutar på söndag. Den kommer att vara belägen på Östra Hamngatan i macforums lokal. Det var till en början tänkt att Beatbois skulle spela där också, men det blev ändrat :)
    
Beatbois är alltså min brors och hans kompisars "band" Ni kan gå in och lyssna på dem här
                           http://www.myspace.com/beatboiscorp
Så sjukt bra är de! Här kommer även några bilder från familje get-togethern igår. De är inga vidare bra dock :P
    
    


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0