Min dag i bilder

    
     Födelsedagsfirande i gatan i form av gitarrspel och väldigt fin sång ;)
          
                           Sedan blev det klättring! Skiiiiitkul!
    
Kjellis sprang runt med min kamera likt en tok och tog kort på alla :)
    
    
                                               JUUUHAA :D
     
                                               Can you find me ;P
    
          Sedan åkte jag direkt till Kiki Skinn Design för att hålla Buller sällskap
    
          Verkligen en "Buller-kyss-mig" bild... jag blev dissad som fan ;P
          
                                           Men kom igen då!
    
                                                    Skit i det då :P
Han slutade klockan 18, då åkte vi hem till honom. Han lagade mat till oss, sedan kollade vi på en sjukt rolig film! Kommer dock inte ihåg vad den heter :P Men skrattade, det gjorde jag ;) Det blev tidig hemgång för mig då jag måste upp och plugga imorgon :/ Puss och kram

Kommentarer
Postat av: malle

Kiki Skinn Design, det är väl Jontas mammas? :D

2009-03-01 @ 14:45:35
URL: http://mallerosendahl.blogg.se/
Postat av: Christopher Buller

benchwarmers :) sjuukt rolig! haha. snygga bilder du! ;)

2009-03-01 @ 20:54:36
URL: http://christopherbuller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0