Lååångpromenad

Jag började min vandring till Allum, men istället för att gå in så blev det en promenad på några timmar istället. Och det var precis vad jag behövde. Tid för mig själv, rensa mitt huvud och ta beslut om hur jag vill att mina två närmasta månader ska se ut. Jag kommer inte gå in på vad det handlar om mer i detalj, men det kommer nog fram så småning om :) Jag hade Pixel med mig på min promenad dessutom, det bästa sällskapet helt klart. Han bringar glädje till min vardag <3
Min lördagkväll är oklar ännu. Jag skulle gå ut med Tobias var det tänkt, men jag har varken kraften eller orken att ta mig någonstans... Så vi får se vart mina ben för mig. Till sängen, till Sandra, till soffan..? Det är ju trots allt första delen av Melodifestivalen idag, så soffan har än så länge övertaget :P Jag vill bara säga att jag mår bra. Och Sandra och Felicia, tack för igår <3
    
    


Kommentarer
Postat av: Sara

Jag hoppas verkligen att du gör rätt val och att du tar vara på det livet ger dig fullt ut, innan den tar tillbaka det igen. Riktig kärlek övervinner, minns det. Puss

2009-02-07 @ 21:29:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0