Kategorier

Några av er har säkert lagt märke till att jag nu har lagt till kategorierna Dagens outfit, what's new, Olivia tipsar och svar på fråga. En läsare tipsade nämligen om att jag borde göra detta, vilket var super då jag faktiskt inte lagt en endaste tanke på detta tidigare. För tillfället ligger det inte så många inlägg i de olika kategorierna, men det kommer det kommer ;)

Jag måste ju på något vis se till att få tittat på Oscarsgalan som sändes inatt, är det någon som alltid brukar dygna för att se på dessa events är det ju jag. Men jag hade bara inte orken inatt. De lär ju gå repris hela tiden tänker man ju, jag får bara se till att hålla ögonen öppna :)

Nu ligger jag nerstoppad i sängen, håller på att värma upp mig och kommer somna med ansiktet vått av tårar... mensen är påväg förstår ni ;P Godnatt

Kommentarer
Postat av: sandra

i love love love u!

2009-02-23 @ 23:17:15
Postat av: arvin

Tror d sänds @ SVT1 el 2 imorgon vid någotklockslag..

2009-02-23 @ 23:39:41
URL: http://arvinfarati.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0