Jag... igen... varför är jag inte förvånad

Inatt då jag var påväg hem från Sandra, då jag stod på polhemsplatsen och inväntade 513 var jag till en början hur pigg som helst, jag kände inga tecken på vad som väntade mig bara några sekunder därefter... Helt plötsligt känner jag hur mina ben förlorar sin kraft och nästan ger vika under mig. Jag börjar gå runt lite i hopp om att det kanske var på grund av rastlöshet... Men jag känner igen känslan alltför väl... Några sekunder senare kan jag inte stå upp längre, allt börjar bli suddigt och tillsut är allt helt vitt. Jag känner den kalla asfalten under mig och förstår att jag ligger ner. Då hör jag bussen komma och tänker att på något sätt måste jag komma på den. Så jag samlar kraft, ställer mig upp, jag ser lite halvsuddigt vart ingången till bussen är, lyckas lyfta benen så jag kommer på bussen och slänger mig sedan direkt på första bästa säte. Väl på bussen kommer jag ihåg att jag har det stiftet jag fick av några thailändare när jag svimmade i Thailand i min väska, jag plockar upp det, sniffar på det och kvicknar sedan till. Jag kom på något mirakulöst sätt hem tillslut iaf. Tur det...

Nu ska jag åka in till staden och kika runt lite hade jag tänkt :) Stiftet har jag med mig ;P Puss och kram
          
Jeans - H&M
Heidi Klum tisha - Thailand
Svart tubtopp - Gina Tricot
Väska, skinnpaj, vit halsduk - H&M
Blå halsduk - ingen aning :P
Skor - Din sko
    


Kommentarer
Postat av: Christopher Buller

jag har en annan idé annars: ÅK TILL SJUKHUSET!!! detta e ju inte normalt någonstans! kolla upp. :)

2009-02-11 @ 15:24:27
URL: http://christopherbuller.blogg.se/
Postat av: frida

du har en skitt snygg klädstil. Vill verkligen ha din garderob! :D

förövrigt så är din blogg super-bra, gillar den starkt! :)

2009-02-11 @ 18:22:52
Postat av: camilla

Har du blekt håret babe?

2009-02-11 @ 21:09:58
Postat av: Anonym

Var inte dom byxora från H&M?

Braa blogg förresten! verkligen :D

2009-02-11 @ 21:33:20
Postat av: Olivia

Nej det har jag inte gjort, same old same old :)



Jo byxorna är från H&M, men bloggen krånglar så jag kan inte ändra :P puss

2009-02-11 @ 23:04:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0