"Jag är så glad att du har börjat här"

Jag jobbar ju som sagt på Godis Havet i Allum, och idag var första gången jag jobbade med min chef Susanne. Jag tycker jobbet i sig är väldigt roligt, och vad som gör det hela så mycket roligare är att personalen har pratat jättemycket om mig med varandra och sagt att de är jätte imponerade på min insats. Så idag kom hon fram till mig och sa:
"Jag är så glad att du har börjat här. Tidigare har vi bara haft extraarbetare som står och gör absolut ingenting, och så kommer du! Du jobbar flitigt och effektivt och det vill jag att du ska veta att jag uppskattar"
SKIT KUL :D

Idag var jag en liten färgklick ute i den vita snön :) puss och kram
          
    
    
                            Till dig som ville ha en närmre bild på bältet :)

Kommentarer
Postat av: bella

Fin header! :)

2009-02-21 @ 13:43:02
URL: http://bellalindberg.blogg.se/
Postat av: Hanna

hej baby, va e de för skor du har på dig? saknar dig som en korv, ses på torsdag och de gör mig apglad!

2009-02-21 @ 20:01:29
Postat av: Anonym

Vart kommer detta snygga bältet ifrån?:)

2009-02-21 @ 20:27:39
Postat av: Olivia

Hej baby :D de är från din sko. Ja det kommer bli grymt! Puss på dig hjärtat <3

Bältet kommer från Gina Tricot :)

2009-02-21 @ 22:11:11
Postat av: Anonym

Vilken underbar klänning, vart kommer den ifrån? går den att köpa nu? underbar blogg!

2009-02-21 @ 23:03:22
Postat av: Olivia

Den har jag tyvärr köpt i Thailand :/ Tack så mycket :D

2009-02-21 @ 23:52:41
Postat av: fashionista

cute outfit



2009-02-26 @ 15:39:18
URL: http://fashionistablogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0