Inte nuuu!

Imorse när jag vaknade kände jag mig lite halvt sjuk, men jag ignorerade det. Men ju närmare kvällen kom desto hängigare blev jag, så jag tog tempen och såg att jag har lite feber... och jag ska skriva kemi-prov imorgon, men jag kan inte plugga för jag kan inte koncentrera mig :/ Så jag vet inte riktigt hur jag ska göra. Blir det värre får jag väl skjuta fram provet ytterligare, eller så åker jag och skriver det iaf :S Vi får se hur jag mår senare helt enkelt.

Så i brist på annat kan jag bjuda på lite bilder från Topshops Lookbook för deras vår- och sommar kollektion 09, samt lite annat smått och gott :D

Jättekul att kommentarerna blir allt fler och fler, responsen är det som är roligt med att blogga :D Vill bara uppmana er att fråga på om ni funderar över någonting, så ska jag svara så gott som jag kan : Puss och kram
    
- Någonting jag ska införskaffa mig till sommaren 09 for sure är ett par slitna jeans short med hög midja. HOTHOT        
    
   Jag ska även satsa på att köpa fler vågade skor, att sticka ut uppmuntrar vi ;)
                                  
                              Fler gladiatorsandaler åt folket :D
                 
    


Kommentarer
Postat av: Josefine

Mycket snyggt! Nu behövs det bara bättre väder :)

2009-02-01 @ 20:59:00
URL: http://joossann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0