Halv familjemiddag

Idag blev vi hembjudna till min bror Petter och hans fästmö Julia på middag :) Det blev inte hela familjen med tanke på att alla inte kunde, Elin och mor är ju t ex bara några antal mil bort ;P Vi åt gott, pratade och skrattade. Alltid lika mysigt <3 Det blev jag, Cornelia, Johannes, Lina, Kajsa, Julia och Petter. Vi saknade dock mor, far, Elin, Adam, Isaac och Richard. Appropå mor och Elin (som är i Fuerte Ventura) så kan jag meddela er att de kommer hem imorgon!
Med tanke på att jag ställt väckarklockan om 5 timmar och 45 minuter så tänkte jag stänga luckan för dagen, jag känner på mig att jag kommer vara pigg imorgon :P Hoppas ni alla har haft en grym helg. Puss och kram
    
    
    
    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0