GAAAAAAAAAH!

Jag har galet brottom, jag ska iväg till Hanna och jag är inte ens i närheten av att vara färdig. Men jag var ju bara tvungen att säga det roligaste som hänt mig idag. Jag fick ett mail av Elin Kling där det stod att hon vill ha med mig i Expressen Fredag! KUUUUUUUL!

mmmmmmmmmmmmmmmbaah är det rätta ordet ;)
Mer om detta när jag kommer hem eller imorgon! För nu måste jag skynda mig. Såhär ser en halvfixad Olivia ut iaf. Paljettlinne från Lindex och skinnkjol från Beyond retro. Puss och kram
          


Kommentarer
Postat av: Asma

Hej Olivia! Måste bara säga att din blogg är helskön! Kan inte låta bli att kika in varje dag :) Hoppas det går bra med Expressen-projektet, det förtjänar du! :) Och hälsa Richard :) Kram

2009-02-26 @ 21:51:55
Postat av: Olivia

Men häj! aw tack så jättemycket, gud va kul att höra :D hoppas du mår superbra. Ja det ska jag göra, ganska säker på att han hälsar tillbaka ;) kramkram

2009-02-27 @ 08:01:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0