Don't you just love stripes?

Med tanke på att jag har varit krasslig på senaste, och att jag har otroligt mycket jag måste göra så valde jag att stanna hemma idag. Än så länge har jag bara hunnit med 2 ½ punkter på min what-to-do lista. So I better get to it.


•-          Plugga

•-          Skriva på mitt cv

•-          Ge ut cv

•-          Skomakaren

•-          Skicka in religionskunskap

•-          Ta kort på skyltfönster

•-          Träna
    
    
                                                      Topshop 500 :-


Kommentarer
Postat av: Anonym

Alla kostar väl inte 500 :O

2009-02-04 @ 14:10:16
Postat av: Olivia

Jag fick ett tips om att dessa gör det.. så jag antar det, men är inte helt säker :P

2009-02-04 @ 16:36:47
Postat av: Clara

oj, gör dom? måste kolla in det genast, alla är skitsnygga

2009-02-05 @ 22:17:58
URL: http://sockerslynan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0