Dessa överskattade håltimmar

Asså värd lektion. Jag kom hit klockan 8, hade min marknadsföringsredovisning på 15 minuter, och har nu håltimma fram till klockan 11.10. Hahaha. Men redovisningen gick ju som smort, och nu har jag trots allt suttit och pluggat i 1 ½ timma inför provet vi har nästa vecka i samma ämne... så det är väl bra antar jag :P

Ikväll är det Soulit på Sticky
Ikväll spelar Agnes och Albin Grahn med deras stora soulband på Sticky. De är så fruktansvärt bra, Agnes sjunger likt en ängel kan jag säga ;) Lilla jag har dock inget leg, och jag vet inte om jag kommer kunna få tag på något tills ikväll :/ Men dessutom så tror jag att jag ska träffa Richard ikväll, och det toppar faktiskt Sticky ;P Det toppar allt
Vill ni få en liten försmak så kan ni gå in på www.myspace.com/soulitsoulit
    
    
    


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0