Den ultimata skinnjackan

Ja ni har nog inte kunnat undvika mitt konstanta prat om skinnjackor ;P Men jag måste ju bara säga att min syster Elin har den ultimata skinnjackan, verkligen den skinnjackan som funkar till allt och är råsnygg! Varför är inte den min liksom? Kan inte hon bara få ett infall och få för sig att hon vill skänka den till mig, att hon kommer till insikt om att jag är i större behov av den än vad hon är ;P
Skinnjackan är iaf köpt på Zara :)
Nästa vecka, då jag inte har lika mycket plugg, ska jag ta en heldag på stan och enbart leta efter en "Oliviaskinnjacka". Känner jag mig själv rätt kommer jag väl komma hem med tre plagg varav ingen är en skinnjacka ;P Må det icke ske.

Och skulle det nu då hända att jag inte hittar någon "Oliviaskinnjacka", så fruktar jag att jag, liksom många andra, kommer sluta med H&Ms skinnjacka.
           
    

Kommentarer
Postat av: moa

alltid lika snygg, så avis på ditt hår:)

2009-02-25 @ 11:07:16
URL: http://moahelmersson.blogg.se/
Postat av: Olivia

men gud, tack så mycket :D

2009-02-25 @ 11:18:01
Postat av: hanna

söt och inspirerande blogg!!!

2009-02-25 @ 13:25:09
Postat av: Johanna

åhh vad fint :) vad fint hår du har!

2009-02-25 @ 20:48:48
URL: http://Johannas-stil.blogspot.com
Postat av: klara

jag kan tipsa dig om en skit snygg skinnjacka på Vero Moda i allum, det är en mc modell precis som H&Ms, men som sagt, det är ju inte H&M iaf :P

2009-02-25 @ 20:59:10
URL: http://klarismalaris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0