Dagens outfit

Idag kommer mamma och Elin heeem! :D Om exakt 1 timma och 12 minuter ska planet landa ;) Kan inte fatta att de varit borta i en vecka, kändes som att de åkte igår. Kul är det iaf att de snart är hemma igen :D

Vad står på planeringen idag då? Jag ska sätta mig och plugga en stund tänkte jag, dock inte alltför länge i och med att jag redan pluggat två timmar idag + att jag har resursdag imorgon och kommer kunna plugga hela dagen :D Det blir ingen body pump idag heller med tanke på att jag alltid tränar med mamma, och hon har ju varit bortrest nu :) Så ikväll blir det väl en liten reunion här hemma kan jag tänka mig :) Sedan blir det tidig läggdags för mig idag i och med att jag somnade halv 2 inatt och vaknade 5. Puss och kram på er
                    
                                         Kavaj - Gina Tricot
                           Klänning - Liten marknad i Thailand
                                          Byxor - Fornarina
    

Kommentarer
Postat av: cornelia

du är så vacker olivia.

2009-02-23 @ 20:41:31
Postat av: Olivia

Är det någon som är vacker så är det du min älskade syster <3

2009-02-23 @ 21:37:30
Postat av: emmi

väldigt cool kombination...

2009-02-24 @ 18:07:53
URL: http://www.glife.se/emmiklemmi
Postat av: klara

du var med på msn:s startsida, typ Elin Klings val :)

2009-02-24 @ 18:16:06
URL: http://klarismalaris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0