Champagne hos herr Buller

Buller vann en champagneflaska på jobbet häromdagen, så vi bestämde oss för att dricka upp den igårkväll helt enkelt. Det var supermysigt verkligen! Vi satt i hans rum på avenyn, drack champagne och snackade om så sjuka grejer att jag knappt kan förstå det idag, haha! Jag missade min sista nattbuss hem och var därför tvungen att ta 1an och sedan gå hem från Östra Sjukhuset, lite segt sådär men jag älskar ju att promenera så det gick finfint :D Jag sprang iofs typ hem, så det tog bara en halvtimma :D

Nu sitter jag hur som helst här och äter min gröt och funderar på vad jag ska göra härnäst. Plugga, fixa med garderoben, jobba...? Vi får väl se vi får väl se. Hoppas ni har haft en grym helg nu! Puss och kram
    
                                                Så illa skön va!

Kommentarer
Postat av: Christopher Buller

där har vi ju trash bilden vi pratade om! ;) haha

2009-02-09 @ 14:48:25
URL: http://christopherbuller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0