Body Pump

Ååh vad jag älskar att träna! Känslan då passet precis är slut, man är helt slut i kroppen och man bara slänger sig i soffan och kollar på två avsnitt av vänner som alltid går på 5an klockan 19.00 varje vardag ;) Det var extra jobbigt idag också med tanke på att jag redan hade träningsverk från löpningen igår :P Jag har dock tröttnat lite på detta passet nu, vilket är anledningen till varför jag ser fram emot nästa. På söndag ska tränarna nämligen sätta ihop ett nytt fräscht pass, det kommer bli grymt :D

Imorgon har jag prov i praktisk marknadsföring, jag tror inte det kommer bli några större svårigheter eftersom det är ganska självklart bara man tänker efter. Får hoppas att det går bra iaf :) Jag känner ändå att jag pluggat på det tillräckligt, så ikväll ska jag unna mig lite tv-tittande, och sen en tidig sömn. Puss och kram
    
                De absolut bästa träningskläderna: tights och linne :D
Jag har ju även de grymmaste skorna dåva. Mina dansskor som tyvärr inte kommer så mycket till användning nu för tiden eftersom jag fick lägga ner med dansen då jag började gymnasiet :/ Men efter studenten börjar jag allt igen :D 
    
Har ingen sula i mitten, vilket gör det lättare att göra piruetter, plijéer osv. Grymmebra

Kommentarer
Postat av: Anonym

grym blohh du har! vad hardu för vikter när du kör body pump? hare bra!

2009-02-25 @ 21:44:44
Postat av: Olivia

HAHA, kul att du nämner det ;P Jag kan säga att jag går inte body pump för att bygga upp större muskler eller så, utan bara för att få en fast kropp med lagom fin muskelatur. Så jag har alltid de lättaste tyngderna i min grupp, haha! Men jag har väl på ett ungefär:

Ben och axlar: 8 kg

Biceps: 6 kg

Triceps: 2 kg

Sedan har jag en skada i axeln som gör att jag får extremt ont om jag överanstränger den, lite frustrerande :)

2009-02-25 @ 22:31:40
Postat av: Gabriellaemmas

Vad dansade du för något? :) Använd inte skorna om du gör mycket hopp osv, då kan du få skador i fossingarna!

2009-02-26 @ 10:28:07
URL: http://gabriellaemmas.blogg.se/
Postat av: sara

var tränar du någonstans?

2009-02-26 @ 14:51:19
Postat av: Olivia

jag har dansat lite olika :) Men främst jazz, jazzfunk och hiphop.. men även typ afrikansk dans, slasa, ballet osv.



Jag tränar på Kristinedal i Gamlestan :)

2009-02-26 @ 15:39:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0