Bilder från igårkväll

Kvällen igår blev minst sagt crazy, hahah! Så fruktansvärt roligt verkligen. Halv elva var vi inne i stan, då gick vi först till Chez för att förkröka lite. Där satt vi i någon timma och flummade sönder! Det är helt otroligt att jag och mitt sällskap alltid ska lyckas vara högljudast på hela stället :P Då klockan började närma sig midnatt gick vi till Berså där vi dansade tills skorna gick sönder på oss typ... Tillslut satt jag och snackade med några tyskar medan Hanna och Camilla dansade loss :) Då klockan närmade sig 2 var jag dock tvungen att gå, sista spårvagnen till Östra sjukhuset går 01.40 på vardagar och jag var därför tvungen att ta den :) Jag fick alltså gå hem från Östra igår också, vilket inte gick lika fort som häromdagen eftersom jag inte hade någon musik med mig... Plus att min mobil var död, as usual ;) Puss och kram på er
    
                                                Fina Hanna
    
                                                  HAHAHAHAHAH
    
                              Jag och Chezvakt, asschyst verkligen
    
                              Våra samtalsämnen alltså, ingen slår dem ;)
    
    
                                                           dansgolvet
    
    
          
    
                              Mina tyska vänner tog detta väldigt fina kort ;P
    
     Tack för kvällen goingar. Det behövde jag verkligen. Få prata av mig lite ;)

Kommentarer
Postat av: Hanna & Camilla

olly vår korv, vi hade fantastiskt roligt! all kärlek! <3

2009-02-11 @ 00:11:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0