Bilder från Hanni

Jag fick en fråga angående om hur jag orkar ta mig till skolan dagen efter att jag festat... svaret på den frågan är att jag festar som tusan, sen åker jag hem tidigt ;) Så nu är jag precis hemkommen, fick skjuts hem av en gammal klasskompis. Och man kan ju säga att jag har haft det rääätt så roligt ;D Tanken på att de just nu är påväg till sticky får mig ju dock att må illa, jag vill också!!! Menmen, that's life.

Asså det här måste vara min lyckodag, först det med Elin Kling... och nu fick jag en överraskning som jag inte tänker avslöja förän imorgon ;D Asså helt obeskrivligt! Jag kan inte sluta skutta av lycka! Jag kommer somna som den lyckligaste tjejen i världen inatt, för det är just vad jag är. Puss på alla som har gjort min dag värd.
    
    
    
    
    
    
    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0