Alla hjärtans dag

Jag förstår inte riktigt grejen med att man ska ha en speciell dag där man ska visa extra mycket kärlek till sina nära, sjukt konstig grej. I sådana fall tycker jag att vi ska fira alla dagar som om de vore valentines day. Men trots att jag ändå tycker att alla hjärtans dag är överskattat så förstår jag inte hur jag kunde gå med på att jobba idag... Richard är för en gångs skull ledig, vädret är helt underbart, och jag ska vara inomhus med massa random människor och sälja godis. Men jag får ju träffa min baby ikväll när jag slutat iaf, tur det :D Ne nu får jag grabba tag om mitt förkläde och åka till jobbet :) Hoppas ni får en helt underbar dag
    
Idag sitter mina rosalila dr.denim jeans på tillsammans med body från Gina och kofta från Second hand

Kommentarer
Postat av: Anonym

snygga jeansisar! vad jobbar du med

2009-02-14 @ 15:34:38
Postat av: Olivia

Tack så mycket :D Jag jobbar på Godis Havet Allum

2009-02-14 @ 18:33:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0