20 % rea

Nu har jag kommit hem från Richard. Det fick (nästan) bli en heldag med honom... om jag bara inte hade vaknat så sent :P Vi kollade färdigt på en film vi påbörjade för några veckor sedan, Pirates of the Caribbean, dead mans chest. Jack Sparrow är ju one of a kind asså ;D Vi gjorde även tacos, och sen blev det ännu lite mer deg ;)
Till en början var det tänkt att jag skulle bärsa med några polare ikväll, men planerna ändrades så nu är jag hemma och tittar på Batman Begins med en kopp varm choklad i min hand :D

Jag är säker på att de flesta vet om det, men H&M delar ut 20 % rabatts kuponger på stan, de skickar även hem mail till de som är medlemmar... så fruktasvärt bra. Så jag fick 20 % rea på kavajen, kjolen och underkläderna jag köpte igår :D Grymmebra. Kavajen fick ni se tidigare idag, men här får ni se den igen. Kjolen får ni se när jag har gjort om den ;) En before och after ;)
                          
                          Kommer bli såå snygg till våren, YUM


Kommentarer
Postat av: Olivia

Snygg snygg och bra blogg:) Din tänker jag börja läsa:)

2009-02-13 @ 13:51:45
URL: http://oliviaahlandersandberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

jättefin blogg :) like it!

2009-02-13 @ 17:38:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0