03.10

Asså hur kan tiden gå så fort?! Jag får panik... nu kom jag hur som helst precis hem, och jag ligger under täcket och försöker värma upp min frusna kropp. Det spelar ingen roll hur mycket kläder man drar på sig, kylan tränger sig verkligen in i varje liten vrå. Jag måste ändå säga att jag är ganska nöjd med att jag lämnade klackarna och skinnjackan hemma idag, och tog på mig en fet dunjacka med feta halsdukar och boots :) Olivia börjar lära sig det där med att inte gå berbent när det är minusgrader ute ;)

Imorgon är det jobb som gäller, får se om jag hinner blogga innan dess. And after that I'm aaaall Richards... så vi får se hur aktivt uppdaterad bloggen kommer vara imorgon :) Glad alla hjärtans dag på er iaf. Jag ska väl inte gå djupare in på vad jag egentligen känner för "alla hjärtans dagar" då jag måste överväga sömn just för tillfället :P Menmen, ta tillfället i akt och visa för dina nära och kära att du älskar dem. Sleep tight

Kommentarer
Postat av: Christopher Buller

är det kanske det e just denna dagen som man får veta saker och ting? :S haha! (jag kan säga något om denna dagen: sjuuut överskattad! visa kärleken alla dagar ;) )

2009-02-14 @ 03:26:34
URL: http://christopherbuller.blogg.se/
Postat av: Olivia

hahha aaaw jag är fortfarande helt pirrig i magen ;P ja men precis, varför ska man ha en speciell dag för att visa sin kärlek? För mig är alla dagar alla hjärtans dagar ;)

2009-02-14 @ 12:00:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0