Våffel- och grillkväll

Jag har nog glömt att nämna det här på bloggen, men idag flyttar min kära syster Cornelia till Oslo. Så igår hade vi en familje-get-together här hos oss, maten bestod av våfflor med alla möööjliga pålägg, helt ljuvligt. Som alltid hade vi skit kul och jättemysigt, varken jag eller min bror Petter hade våra respektive här, så vi blev bordspar för kvällen ;P Vid 22-tiden gick jag till Johanna som hade grillkrök, sjukt mysigt där också! Det blev svenigt kallt till slut dock så det blev inte alltför sent för min del. Men roligt var det. En rolig dag helt enkelt :D

Roligaste igår:
Vi sitter och äter en liten lunch bestående av biffar och potatis då min moster frågar sin femåriga dotter
Moster - Vet du vad det är för kött Lisa?
Femårig kusin - Neee vad är det?
Moster - Det är älg
Femårig kusin - Jag visste inte att älgar var runda
Klockrent
    
    
    
    
           
                                              Våldtäckt! hahah
    
    
    
    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0