Vad gör man utan sin mobil?

Igår åkte jag först hem till Tobias där Matea, Andrea, Wille, Mike och Emil satt och hade det mysigt. Efter några timmar av skratt, flum och biljardspel så drog vi oss in mot stan för att gå till Park Lane. Jag kan inte förklara allt som hände, men jag kan säga att det var hur kul som helst! Vid 3-tiden blev jag dock svintrött, men då stängde de så vi var ändå tvungna att dra. Mike den underbaringen kom och skjutsade hem oss :D

Så vi 4-tiden kom jag hem, då loggade jag in på facebook och gissa vem som skriver till mig på facebook-chatten?! Richard Johannson! Hela min kropp sprudlade seriöst av lycka, det gör den fortfarande! Maaaaah det samtalet asså, jag kan inte ens förklara! Inte trodde jag att lilla jag kunde bli såhär kär <3 Nu kommer jag klara mig iaf en vecka till, haha

Imorse när jag vaknade märker jag att min mobil är borta, så jag ringer upp den och då svarar Tobias. Haha, jag har ingen aning om varför han har den, men så är det iaf :P Så för tillfället kan jag inte få tag på någon, så bli inte sura om jag inte svarar på sms eller liknande :P
    
    
    
    
    
    
    
    


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0