Spontanbesök

Då jag satt och skrev på min idrottsrapport som skulle varit inlämnad idag (:P) ringer Sandra som då befann sig på Allum och frågade om jag ville att hon skulle ta en liten tripp till mig. Självklart svarade jag ja, så vi har suttit och pratat, ätit gott och skrattat vilket var välbehövligt! Jag har ju inte träffat min Sandy på över en vecka nu :)

Nu har han snart varit borta i 16 dagar, varför går tiden så fruktansvärt långsamt?! Jag fick dock det gulligaste smset av hans mamma idag, hon kan nog vara det sötaste jag vet! Längtar till torsdag då jag förhoppningsvis ska hem till dem och umgås lite :D Yeeay

Nu ska jag krypa ner i sängen, fortsätta skriva på idrottsrapporten och sedan däcka ;D Men först lite goda nyheter:

Den svenska skokedjan Scorett släpper nu sin vårkollektion, som framför allt handlar om snygga partyskor med höga klackar och platåsulor. Detaljerna är trendiga, med fokus på rock, och består av mycket nitar, remmar och spännen. När det gäller färgskalan är det inga våriga pasteller som gäller, utan det ska vara svart med inslag av guld och metallictoner.

Hur nice låter inte det?! :D
       

Kommentarer
Postat av: Johanna

Du har inga bra tips på hur man går snyggt i högklackat? :P

2009-04-21 @ 14:48:49
Postat av: Olivia

Gud va svårt att förklara :P Ta hyfsat stora kliv, böj inte på benen när du går utan använd höfterna, och gå på en linje.. typ.. haha

2009-04-21 @ 15:44:37
Postat av: olivia

grymt snyggt ju!

2009-04-21 @ 19:23:17
URL: http://olivis.devote.se
Postat av: Milla

Ursnygga allihopa!

2009-04-22 @ 20:10:03
URL: http://camillaring.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0