Snacka om filmscenario

Jag står och varvar godis då jag känner den underbara doften av richard... en kille går förbi mig med sådan fart att en vind fylld av doften från hans parfym sveper om mig, samma parfym richard brukar ha och som jag bara älskar! Och samtidigt som detta sker kommer den låt richards kompis david tillägnade oss sista kvällen vi tillbringade tillsammans innan de åkte; When a man loves a woman. Jag släpper allt jag håller i händerns och smyger försiktigt efter den här killen för att få känna doften igen då jag plötsligt kommer på mig själv; vad i hela fridens namn håller jag på med?!.. hahaha. Så jag stannar upp, står stilla ett tag, och ropar sedan:
Emma kom och trösta mig!!!

Nu blir det andra bullar dock, ska iväg på fest hos en tjej i skolan, Emelie. Kommer bli grymt :D På sitter en klänning från J.Lindeberg
    
    

Kommentarer
Postat av: Thilde

Sjukt snygg outfit! Framför allt ditt hår! Älskar hästsvansen! Hur får du det så volymigt på toppen om du förstår vad jag menar?? :) Mitt hår bara lägger sig platt, vill få det så fräsigt som ditt! :)

Tack för en bra blogg!

2009-04-11 @ 23:36:17
Postat av: Olivia

Det främre håret sätter jag upp i en toffs, sen tuperar jag resten av håret som fan, sen drar jag det platta håret över och sprayar helst sjukt mycket typ :P

2009-04-12 @ 00:59:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0