Smärta x 100

Gårdagens smärta går inte ens att jämföra med idag! Är det värre imorgon måste jag gå och besöka läkaren, såhär kan det bara inte fortsätta.

Trots smärtan har jag inte kännt sådan här lycka på länge. Idag pratade jag med min baby i hela 5 minuter! Sjukt hur man kommer till en viss punkt där man uppskattar varje litet ljud sin älskade gör ifrån sig, varje litet ord får magen att vrida sig ut och in. Tänk att snart har det gått en månad! 1 month down, eleven months to go! Dock åker jag ju ner i sommar, så det är inte ens långt kvar! Jag klarar mig ju inte utan min andra hälft <3

             Klänning och gladiatorsandaler köpta i Thailand
    
    


Kommentarer
Postat av: Anonym

vart har du köpt alla dina thailand kläder? I städerna eller på marknaderna? När jag var där hittade jag nästan ingenting på marknaderna! Kram

2009-04-29 @ 18:56:57
Postat av: Olivia

Sådana klänning finns att köpa iprincip överallt, på småmarknader och i städerna. Skorna har jag dock köpt i en lite "finare butik" Men jag föredrar verkligen marknaderna! Har så himla mycket fina saker tycker jag :D

2009-04-29 @ 19:45:28
Postat av: My

Min kompis hade typ så ont i sin rygg, eller hon sa att det kändes som ett knivhugg i ryggen hela tiden och det visde sig vara en blödning inne mellan revbenen! Inte så farligt som det låter alltså, utan det enda man kunde göra var att ta de lugnt och sen gick det över! Kolla upp det i alla fall så du vet, ont i ryggen är förjävligt!! Hoppas det blir bättre! Och till sist: Tack för en sjukt bra och inspirerande blogg!:)

2009-04-29 @ 22:25:27
Postat av: MarieJane

cool kontrast i din header.

2009-04-29 @ 23:51:53
URL: http://mariejane.blogg.se/
Postat av: clara

Hej! :) Jag hittade din blogg igår och måste bara säga att jag är förälskad! :O Din stil och dina fina bilder, shit alltså! :) Det förvånar mig verkligen att din blogg inte är större!! :O Du skulle verkligen kunna bli en topp-bloggerska tror jag! Puss och kram Clara!

2009-04-30 @ 00:03:32
URL: http://alotofme.blogg.se/
Postat av: Claudia

Jättesöt klänning! :)

2009-05-01 @ 15:08:32
URL: http://trendigare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0